PuteraKu

PuteraKu

Ahad, 16 Oktober 2011

SIBUK DGN WRITTING DAN TARIKH DUE

Assalam...

Lama sudah jari jemari ini tidak mencoret sebarang dua patah kata di dalam blog ini. Huhu... kesibukan mengawal aktiviti yg semakin kesuntukkan masa...

Sekarang ni sesi semester pengajian sudah pon bermula. Sudah masuk minggu yang ke-6 pon. Dan dalam beberapa minggu lagi (kurang 2 minggu) ummi akan addmitted to ward untuk deliver anak ke-3 plak (InsyaAllah...itu dlm perkiraan seorang manusia).

Writting Master pon masih sangkut pada bab 2. Haiiii tak habis2.. dr sebelom raya mencanang nk siapkan sampai Chapter 3 before due.. la ni kata tak habis2 lg menulis?

hahaha.. itulah MALAS punya pasal. Kelam kelibut dgn assignment Statistik n mengajar kelas amali lg... mmg tidak sempat. Balik rumah.. otak sudah tidak mahu bekerja sebab anggota badan len plak yg bekerja.. mengemas, membasuh... jaga anak.. mana la sempat nk bukak laptop..

Tapi itu semua.. ALASAN.. sebab bila kat kampus pon, waktu2 yg kosong byk dihabiskan dgn berFB.. dr pagi sampai lerrrr ke petang..

Boleh kira detik jam yg diluangkan utk menulis n membaca serta membuat assignment. Haiyooo... pls la.. need some suntikan SEMANGAT untuk habiskan apa yg telah diMULAKAN.

I HAVE TO END THIS JOURNEYYYYYYYYYY... PLS.. 2013 IS FOR MY PhD PULAK.. mmg sengaja cr penyakit kan???????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan